Komuniti Followers

16 Mac 2010

Industrial Training in Japan

InsyaAllah pada 13 Mei 2010 hingga 28 Julai 2010 ini, saya dan 17 rakan yang lain akan menjalani latihan industri di Jepun bagi memenuhi syarat pengijazahan. Berikut adalah sedikit pengenalan kepada stesen-stesen yang akan kami ditempatkan kelak selama 10 minggu.

Secara ringkasnya, kami akan ditempatkan di sekitar wakayama prefecture di Honshu Island dan Kagawa prefecture di Shikoku Island.


Stesen-stesen yang kelak akan menjadi destinasa kami di wakayama prefecture ialah:


Manakala di Kagawa prefecture pula ialah:

Saya dan 3 orang rakan lain telah ditentukan untuk menjalani latihan industri selama 10 minggu di Kansai Bussan. Doakan moga kami dipermudahkan.

Korekaramo ganbatte kudasai!

Tokei Ikan BertaQwa

88999 UMS Kota Kinabalu

5 ulasan:

SteffianaJ berkata...

ko sma sepa lg tu ejul? wei. gmbr mna. ekeke :D

Rapidah Pare berkata...

moga dipermudahkan segala urusan..bw buah tgn t ea =)

acap de souza berkata...

(-.-)V moge abg selamat pergi selamat kmbli..kami bakal ikut jejak abg akan dtg..insyallah

Kalo rasa2 kenal ^_^ berkata...

moga dipermudahkan segala urusan kebaikan bt kmu...smstnya khidupan spnjg brada d sna akn jd 1 kngn abadi yg xdpt dlupakan kn..pahit manis, itu no 2 ^_^ peringtn bt brsama, d mana bumi dpijak, d situ islam d..? smbung sndiri.subjektif aswer rite?^_~ jaga diri, jaga teman2..jaga mkn mnum, jg smua la.u r d only hero at ur stesen rite? ^_^ hope evryting wud b fine.amiin.. Moga d dlm rhmat dn redha ALLAH slalu. Gambate!^_^ kalo jumpa Monkey D' Luffy n Sanji d laut 2, kim slm ar..Hee..^_~

Tanpa Nama berkata...

moga dpermudahkan smuanya...

~Promosi Terhebat~