Komuniti Followers

12 Oktober 2008

Aplikasi Waktu Solat


Salam tautan ukhuwah.. Salam segala salam :)

Laman sesawang tanaksada.blogspot kali ini ingin berkongsi kepada sahabat-sahabat maya sekalian Aplikasi Waktu Solat yang bisa menjadi rujukan serta mengingatkan kita ketika telah maksuk waktu solat. Aplikasi ini boleh didownload dan diinstall terus ke laptop atau PC anda.

Sila klik link ini untuk download

http://rapidshare.com/files/152717706/setup_waktu_solat_13.exe.html

Setelah selesai menginstall aplikasi tersebut, untuk menukar kawasan sila klik C.Setting pada simbol Aplikasi waktu solat anda seperti rajah dibawah

kemudian klik New Location

kemudian klik Setting untuk membuat pilihan kawasan.

Kemudian pilih Lokasi anda, contoh Ranau

Kemudian klik Modify sebanyak 2 kali dan rajah seperti di bawah akan muncul.

Selepas itu anda cuma perlu klik OK sahaja dan Aplikasi Waktu Solat ini akan berfungsi sepenuhnya apabila tiba sahaja waktu solat .

Sebarang pertanyaan, jangan segan-segan ya. Boleh terus merujuk kepada saya.

Sekiranya saudara sekalian berasa aplikasi ini memudahkan umat Islam yang lain, tanpa perlu memohon keizinan , sila sebarkan seluas-luasnya. Moga bermanafaat ^_^

Hak cipta hanya milik Allah S.W.T

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Making money on the internet is easy in the hush-hush world of [URL=http://www.www.blackhatmoneymaker.com]blackhat hosting[/URL], It's not a big surprise if you have no clue about blackhat marketing. Blackhat marketing uses alternative or little-understood ways to build an income online.

~Promosi Terhebat~